Medlemsfordele:

Forsikringer

Når du bliver medlem af fagforeningen, får du tryghed – også i form af forsikringer

3 måneders gratis fritidsulykkesforsikring

Gruppelivsforsikring

Rabat på forsikringer

Gruppelivsforsikring

Som medlem af Serviceforbundet er du automatisk dækket af en gruppelivsforsikring, som sikrer dine efterladte en sum penge, når du dør.

Gratis fritidsulykkesforsikring de første 3 måneder

Når du melder dig ind i Serviceforbundet, får du automatisk de første 3 måneders fritidsulykkesforsikring helt gratis, hvis du på indmeldelsesblanketten siger Ja tak til forsikringen.

Efter de 3 måneder betaler du kun 39 kroner om måneden.

Billig fritidsulykkesforsikring

Du får tilbud om en billig fritidsulykkesforsikring for kun 39 kroner om måneden. Fritidsulykkesforsikringen sikrer dig en erstatning, hvis du kommer ud for en ulykke i din fritid. Du er dækket i hele verden.

Fritidsulykkesforsikringen dækker:

• Invaliditet/varige mén
  • Dødsfald
  • Skader på dine tænder
  • Behandling hos fysioterapeut og kiropraktor
  • Hjemtransport fra ferie i Europa

Langt de fleste medlemmer siger ja tak til det gode tilbud om fritidsulykkesforsikring. Er du kommet til at sige nej tak? Du kan stadig nå at blive dækket. Send os dine oplysninger eller ring til os på telefon 70 15 04 00, så sørger vi for, at du også bliver dækket, hvis du kommer til skade.

Under 26 år: Gratis ansvarsforsikring

Indtil du fylder 26 år er du automatisk er dækket af en ansvarsforsikring, når du er medlem. Du betaler ikke ekstra for forsikringen.

Ansvarsforsikringen giver økonomisk hjælp, hvis du kommer til at skade andre eller andres ting. Har du ikke en ansvarsforsikring, skal du selv betale for de skader, du er skyld i, hvad enten der er tale om erstatninger, fordi du skader andre, eller udgifter til ting, du har ødelagt og skal erstatte.

Bliv medlem i dag

Meld dig ind nu, og spar penge på dine forsikringer.

Vælg fagforening

Spar penge på dine forsikringer

Du kan spare penge ved at tegne den særligt billige forbundsindboforsikring, men du får også 10% rabat på andre forsikringer. Det betyder, at 4 ud af 5 medlemmer sparer penge ved at samle deres forsikringer hos Alka.

Online forsikringstjek

Har du de rigtige forsikringer til det liv, du har nu? Og betaler du for meget for dine forsikringer? Alka tilbyder et online forsikringstjek med en tur rundt om dit liv for at se, om du har de rigtige forsikringer til den rigtige pris. Vores behov ændrer sig over tid, og forsikringerne skal følge med.

Gratis indboforsikring til nyuddannede

Når du afslutter din uddannelse, får du en gave: Et helt års gratis indboforsikring.

Særlig forsikring for frisører og kosmetikere

Er du frisør eller kosmetiker, har din landssammenslutning Dansk Frisør & Kosmetiker Forbund tegnet en særlig forsikring for dig, som du automatisk er dækket af. Den hedder Personsikring og dækker dig, hvis du kommer ud for en ulykke.

Du er dækket hele døgnet og i hele verden. Den sikrer også dine efterladte, hvis du dør, uanset om det skyldes en ulykke eller en sygdom.

Bliv medlem i dag

Meld dig ind nu, og spar penge på dine forsikringer.

Vælg fagforening