Socialrådgivning

Hvis du er medlem af Serviceforbundet, kan du få hjælp fra Serviceforbundets socialrådgivere, Alan Winther Nielsen og Torben Krüger. Vi kan hjælpe og rådgive dig på mange måder, særligt ved arbejdsskadesager og sygedagpengesager, men også ved andre sociale sager og problemstillinger.

Vi kan også, efter nærmere aftale, deltage i vigtige samtaler sammen med dig.

Arbejdsskader
Har du været udsat for en arbejdsulykke, eller har du fået en sygdom grundet dit arbejde, kan du hente hjælp hos Serviceforbundets socialrådgivere.

Arbejdsskadesager er ofte komplekse sager, som strækker sig over flere år. Derfor har du brug for den bedst mulige rådgivning. Vores socialrådgiver Alan Winther Nielsen (billedet t.h.) har i mere end 25 år arbejdet med sociale problemstillinger for Serviceforbundet. Alan har en særlig ekspertise indenfor arbejdsskader og kan derfor hjælpe dig med at få behandlet din sag bedst muligt. Får du en arbejdsskade, er du i sikre hænder hos os.

Sygedagpenge
Er du blevet sygemeldt og er der udsigt til en længere sygdomsperiode, hjælper socialrådgiverne dig med din sag hos kommunen. Vi hjælper dig med at forstå det kommunale system, og vi presser på, så din sag hurtigere kommer frem til en afklaring. Sammen finder vi den bedste løsning for dig.

Har du brug for hjælp til sygedagpenge, vil du få hjælp af Torben Krüger (billedet t.v.), som har mere end 17 års erfaring som socialrådgiver for Serviceforbundet. Torben har stor erfaring og gode resultater med at hjælpe sygemeldte medlemmer. Er du sygemeldt, hjælper vi med at få din sag igennem det kommunale system og sikre dit forsørgelsesgrundlag.

Har du brug for hjælp?

Vi er ikke eksperter i alt, men har du spørgsmål indenfor vores områder, er vi klar til at hjælpe dig. Vi arbejder bl.a. med arbejdsskader, sygedagpenge, førtidspension, fleksjob og møder i kommunens rehabiliteringsteams.

Har du spørgsmål indenfor socialrådgivningsområdet, er vi klar med hjælp eller med at give et godt råd.

Alan Winther Nielsen 35 47 36 06 awn@forbundet.dk
Torben Krüger 35 47 36 07 tok@forbundet.dk

Vigtige nyheder

Serviceforbundet vinder sag om chikane og truende adfærd

Serviceforbundet vinder på vegne af medlem af Dansk Frisør og Kosmetiker Forbund sag om chikane og truende adfærd på hendes elevplads.