22. august 2016

Medlemmerne var på briksen 4.000 gange

Medlemmerne af Serviceforbundet er flittige brugere af de behandlinger, de har ret til i henhold til deres sundhedsordning i PensionDanmark. 4000 gange i årets første halvdel lagde et medlem af Serviceforbundet sig på briksen hos enten kiropraktor, massør, fysioterapeut eller zoneterapeut. Behandlingerne er fordelt på  knapt 800 medlemmer, der i snit fik fem behandlinger med sundhedsordningen.

Ca. 10.000 medlemmer af Serviceforbundet er omfattet af PensionDanmarks sundhedsordning som en del af pensionsordningen. Den mest anvendte behandlingsform var kiropraktik, efterfulgt af massage, fysioterapi og zoneterapi. Det var oftest problemer i ryg og arme, som medlemmerne fik behandling for.

Der er en række andre muligheder for hjælp ved at benytte sundhedsordningen, som udover de nævnte behandlingsmuligheder også giver lejlighed til at få hurtig diagnose, psykologhjælp og misbrugsrådgivning.

Læs mere om mulighederne og bestil tid på pension.dk/sundhed eller ring 7010 0806 alle hverdage mellem kl. 8 og 21. Her kan der også bestilles tid til behandlinger og til at finde det sundhedscenter, der er nærmest dig. Brug evt. også PensionDanmarks app.