Nyt medlemstilbud - onlinekursus
10. februar 2020

Prøv et online-kursus og få mere viden

Du har adgang til en masse online-kurser på FH, som medlem hos os. Så hvis du har brug for ekstra viden om din computer, Office-programmerne, Facebook, jobsøgning, grafik eller sprog, så er der hjælp at hente.

Du kan tage kurserne når og hvor du vil, og derfor er det blevet meget lettere at blive klogere i en travl hverdag.

Få gode råd og værktøjer
På kurserne får du en masse gode råd og værktøjer. Det foregår i et enkelt og forståeligt sprog. Vi lærer jo forskelligt, og du kan vælge at se korte film om hvert enkelt emne, eller læse korte tekster om samme emne. Det er op til dig, ligesom du også selv bestemmer hvornår, hvor meget og rækkefølgen af kurset.

Og det er gratis…
Alle kurser er et gratis tilbud til dig, fordi du er medlem af en fagforening, der er en del af FH (Fagbevægelsens Hovedorganisation).

Sådan tager du FH’s onlinekurser

1. Gå ind på hjemmesiden www.fh.onlinekurser.dk
  2. Vælg din fagforening
  3. Opret en profil
  4. Vælg dit første kursus

Det er gratis, og du kan tage kurset præcis, som du har lyst. Du kan afbryde, når som helst og gå videre en anden dag. Du kan udvælge enkelte dele, og du kan gå tilbage til noget, du vil se på en ekstra gang. Du kan læse eller få samme information som video.

Du kan blandt andet tage kurser i Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint, Windows, sprog, sociale medier, it-sikkerhed og korrekt komma.