PlusKort
Dit medlemskort er også dit fordelskort, så der er god grund til at bruge det.
16. juni 2020

Ved du, hvor dit medlemskort er?

Det kan være svært at holde styr på alle kortene. Men du kan få dit medlemskort – PlusKort – som en app, så du altid har det ved hånden, og du kan genbestille kortet, hvis det er blevet væk.

Hvis du har mistet dit PlusKort, som er dit medlems- og fordelskort til fagforeningen, kan du nemt bestille et nyt. Du skal bare ringe til kundeservice hos PlusKort på 70 10 20 60. Eller du kan gå ind på fanen Kontakt Kundeservice og udfylde kontaktformularen.

Du kan også tilmelde dit medlemskort til din mobil. Så risikerer du ikke at miste kortet igen. Det gør du nemt via en app.

I PlusKort app’en ser du et overblik over alle de steder, hvor du kan få rabat, og en oversigt over de nyeste tilbud i PlusKort. Her finder du også både dit elektroniske medlemskort, kontaktoplysninger til din fagforening og genveje til relevante informationer. Du kan desuden tilmelde dig nyhedsbrevet fra PlusKort, hvor du får information om de sidste nye tilbud og aktiviteter med rabat.

Sådan får du PlusKort app’en på din mobil
Du kan hente app’en direkte fra App Store eller Google Play på din mobil. Du skal bare søge ”pluskort”, så kommer den frem. Du kan også sende en sms med teksten KORT til 1999, så får du et link i en sms.

Tilmeld dig nyhedsbrevet
Hvis du tilmelder dig PlusKorts nyhedsbrev, får du alle de gode tilbud og rabatter direkte i din mailboks. Du tilmelder dig nyhedsbrevet her.

I oktober 2019 blev LO Plus til PlusKort.

PlusKort er en selvstændig virksomhed, der giver ca. 750.000 fagforeningsmedlemmer adgang til PlusKort, og de mange fordele og kontante rabatter, der er knyttet til kortet. PlusKort kan benyttes i mere end 1.300 butikker og webshops landet over.