Få rabat med dit medlemskort – PlusKort - og gode bonusser med Forbrugsforeningen.
21. juli 2020

Få rabat og bonus på sommeroplevelser

Som medlem af en af fagforeningerne under Serviceforbundet har du både mulighed for at få bonus med Forbrugsforeningen og rabat med PlusKort, som er dit medlemskort.

Hvis du har et PlusGuldkort og betaler med det, kan du ovenikøbet få EKSTRA rabatter på helt op til 20%.

Se, hvordan du kan få et PlusGuldkort og blive medlem af Guldklubben.

Rabat med PlusKort

Sommer er årstiden, hvor solen varmer, naturen er frodig, og udendørslivet for alvor begynder. Efter nogle lange måneder med nedlukninger, kan vi endelig besøge landets forlystelsesparker og dyreparker igen. I den forbindelse har PlusKort samlet nogle supergode forslag til, hvad du kan bruge sommeren på. Til alle forslagene kan du naturligvis benytte dit PlusKort, som giver adgang til kontante rabatter – til glæde for hele familien.

Har du mistet dit medlemskort – PlusKortet, kan du hurtigt få det på din mobiltelefon via PlusKort-appen. Her kan du se hvordan.

Få 17% rabat på indgangen til Sommerland Sjælland
Her er der masser af forlystelser og aktiviteter for både børn og voksne. Du kan nyde din medbragte mad eller købe maden på stedet og nyde den i de skønne omgivelser og picnicområder.
Sådan får du rabatten

Tivoli Friheden – Aarhus’ forlystelsespark
Sæt et stort kryds i kalenderen, og tag hele familien med i Tivoli Friheden med PlusKort rabat.
Du kan spare helt op til 37 % ved at købe dine entrébilletter og turpas her

Sommer i den magiske Have
Sommer i Tivoli er en eventyrlig tid med farverige stauder og sirlige blomsterbede. Nyd en gåtur i den smukke Have, og lad dig overraske af nye hjørner og historisk arkitektur til lyden af humørspredende latter. Sæsonen Sommer i Tivoli løber fra 8. juni til 4. oktober.
Køb dine entrébilletter og turpas med rabat

Få 50% rabat på entrébilletter til Zoologisk Have i København
Med regeringens hjælpepakker og dit PlusKort kan du nu kommer i Zoo til en rigtig god pris. I ZOO kan du møde mere end 4.000 fantastiske dyr, og hvis du er heldig, kan du tilmed se nogle af de skønne dyreunger. Fyld også hjernen med overraskende viden om dyrene og fyld maven med gode måltider fra en af spisestederne. Med PlusKort får du 10 % rabat på både entrébilletter og Zookort.
Sommeren i Zoo starter her

Besøg Nordeuropas største ferskvandsakvarium
I AQUA Akvarium & Dyrepark i Silkeborg kan du hele sommeren møde fascinerende dyr, og ikke mindst blive klogere på den danske natur, præcis som den er. Vil du opleve nysgerrige oddere, frække vaskebjørne, søens glubske rovdyr, danske fugle og meget mere, så er AQUA et oplagt sted at besøge.
Du får 20 % rabat på entrébilletterne med PlusKort

Fantastiske fortællinger og veterantog
Danmarks Jernbanemuseum ligger i Odense, og i sommerferien kan du deltage i mange forskellige aktiviteter for både børn og voksne. Derudover vil der også være rig mulighed for at opleve minitoget køre udendørs og se veterantoget i aktion, når museet fyrer op i kedlerne.
Stig ombord, og mærk historiens vingesus med 25 % PlusKort rabat

Besøg verdens ældste forlystelsespark
På Bakken er der oplevelser for alle aldre – masser af underholdning, vilde forlystelser samt hyggelige restauranter, caféer og barer. Der er altid gratis adgang, og
med PlusKort får 20% rabat på turbånd lige her

Besøg LEGOLAND® og træd ind i fantasien
Uanset om du foretrækker fart, action eller hygge, er der masser af sjove og gode oplevelser i vente for hele familien i LEGOLAND®. Med PlusKort kan du spare 139 kr. pr. billet til LEGOLAND®.
Lad spændingen begynde!

Altid masser af aktiviteter for hele familien
Jesperhus byder på et hav af aktiviteter, shows og oplevelser for børn i alle aldre - så hvis du leder efter et sandt ferieparadis for både store og små, så book en forlænget weekend eller din næste ferie i Jesperhus Feriepark.
Få PlusKort-rabatten her

Ingen sommerferie uden en tur i BonBon-Land
Glæd dig til et sus i maven, når turen går til BonBon-Land. Prøv Hundeprutten, Vandrotten, Klaptorsken, Svend Svingarm og alle de andre skøre forlystelser.
Du sparer 25 % med PlusKort på dine entrébilletter lige her

Bonus med Forbrugsforeningen

Danmarks bedste kundeklub er Forbrugsforeningen flere gange blevet kåret som. Og du kan da også bruge dit Forbrugsforeningskort i rigtig mange butikker og til rigtig mange aktiviteter. Her kan du spare penge på alt det, du alligevel køber.

Lige nu er der ekstra mange spændende tilbud på alt fra forlystelsesparker, sommerhuse, madoplevelser og meget mere.

Har du ikke allerede et Forbrugsforeningskort, kan du se mere her om, hvordan du bliver medlem af Forbrugsforeningen.

Få bonus på det, du alligevel køber - og en hel masse mere!
Få fx 9% i bonus på billetter til Fårup Sommerland,

eller 10%’s bonus på billetter til Nordsøen Oceanarium i Hirtshals.

Du kan også få 20% bonus på billetter til Memphis Mansion i Randers,

mellem 10 og 15% bonus på biografbilletter i forskellige biografer landet over,

og op til 15% bonus på et stort udvalg af restauranter.

Hav en rigtig dejlig sommer!