20. okt. 2021

Lær et nyt sprog helt gratis, og når du har tid

Som medlem af en fagforening i Serviceforbundet har du nu adgang til 140 gratis online sprogkurser. Se her, hvordan du får adgang til dine mange muligheder.

Tilbud og rabatter
Billede til nyheden Lær et nyt sprog helt gratis, og når du har tid
Du kan lære et nyt sprog hjemmefra, når det passer dig, og gå til og fra kurset, som du vil. Foto: AOF-onlinekurser

Sprechen Sie Deutsch? Parlez-vous français? Habla español?

Hvis du gerne vil være i stand til at svare ja til, at du taler tysk, fransk eller spansk, behøver det ikke at være svært at få dit ønske opfyldt. Det samme gælder, hvis det er et andet sprog, du drømmer om at mestre.

For som medlem af en fagforening i Serviceforbundet har du nu adgang til 140 online sprogkurser ganske gratis.

For at tilgå sprogkurserne downloader du en app, der kan hentes ned på både computer, tablet og smartphone, og tjenesten er nem og overskuelig at gå til.

Sprogkurserne er blot en lille del af de mange gratis onlinekurser, du har adgang til som medlem af en fagforening i Serviceforbundet. Du kan også for eksempel lære at bruge sociale medier professionelt og optage mobilvideo.

Sådan kommer du i gang, når du er medlem

Er du allerede medlem af fagforeningen, kan du bare gå i gang.