Samtykke for ikke-medlemmer

Når du – uden at være medlem af Serviceforbundet – tilmelder dig et nyhedsbrev, giver du samtykke til, at Serviceforbundet behandler og opbevarer dine personoplysninger til at sende dig nyhedsbreve, og til at vi kan tracke data om åbning og klik. Det gør vi for at kunne forbedre din brugeroplevelse og sikre relevant indhold i vores nyhedsbreve.

De persondata, vi indsamler, er dit navn, din e-mailadresse, og hvilken fagforening du ønsker nyhedsbrev fra, samt din relation til fagforeningen. Vi anvender ikke dine persondata til andre formål end udsendelse af nyhedsbreve og analyse af åbning og klik.

Ønsker du at trække dit samtykke tilbage, kan du gøre det på følgende måder:

• Klik på afmeld nyhedsbrev nederst i nyhedsbrevsmailen.
  • Kontakt Serviceforbundet på mail service@forbundet.dk, telefon 70150400 eller ved fysisk fremmøde på Ramsingsvej 30, 2500 Valby.

Har du spørgsmål til vores behandling af dine oplysninger, er du altid velkommen til at kontakte os. Du kan læse mere om vores privatlivspolitik, og hvordan vi behandler dine data her