Medlemsfordele: Forsikringer

4 ud af 5 medlemmer oplever at spare penge ved at skifte til Alka

Som medlem af en fagforening under Serviceforbundet har du adgang til en særligt billig forbundsindboforsikring i Alka. Derudover får du 10% rabat på andre forsikringer. Det betyder, at 4 ud af 5 medlemmer sparer penge ved at skifte til Alka.
Her kan du se en oversigt over alle forsikringer, og hvad du kan spare

Spar på dine forsikringer

Som medlem af Serviceforbundet får du 10 % rabat på alle forsikringer hos Alka.

4 ud af 5 nye kunder oplever at spare penge ved at skifte til Alka.

Du kan nemt og enkelt selv beregne din pris.

Ungdoms indboforsikring for dig under 30

Er du under 30 år, er der ekstra mange penge at spare.

For kun 89 kr./mdr.* får du (ved selvrisiko på 2.000 kr):
*Priserne er ekskl. garantifond og naturskadeafgift på 2 x 40 kr. (i alt 80 kr. årligt)

• Erstatning ved indbrud, brand og cykeltyveri
  • Pludselige og uventede skader på dit indbo, for eksempel hvis du snubler og ødelægger din mobiltelefon eller dine briller
  • Retshjælp og psykologisk krisehjælp
  • Hjælp ved identitetstyveri

Billig indboforsikring til dig over 30 år

Den særlige billige indboforsikring for medlemmer af Serviceforbundet hedder Forbundsindboforsikring.

Din pris er kun 121 kr./mdr.* (ved selvrisiko på 2.000 kroner, uden tilvalg og udvidelser).

Det får du med den billige indboforsikring:

• Hele din husstand er omfattet af indboforsikringen
  • Indboforsikring uden loft over værdien af dit indbo
  • Brand, indbrud og cykeltyveri – og vandskadedækning fra sivning fra synlige rør, skader fra fygesne og anden nedbør. Ingen begrænsninger ved skybrudsskader i kældre.
  • Pludselige og uventede skader på dit indbo fx hvis du snubler og ødelægger dit TV, mobiltelefon eller dine briller.
  • Ansvarsforsikring, hvis du ved et uheld kommer til at skade andre personer eller deres ting.
  • Retshjælp og psykologisk krisehjælp
  • Hjælp ved identitetstyveri

Gratis indboforsikring til nyuddannede

Beholder du dit medlemskab i din fagforening efter endt uddannelse, kvitterer vi med en gratis indboforsikring i et år. Du kan læse mere om tilbuddet her www.alka.dk/tillykkeservice.

Bliv medlem i dag

Meld dig ind nu, og spar penge på dine forsikringer.

Vælg fagforening