Rabat på forsikringer

Nå du bliver medlem af fagforeningen, får du tryghed med i dit medlemskab. Vi sørger også for tryghed i form af forsikringer.

Gruppeliv

Som medlem af Serviceforbundet er du automatisk dækket af en gruppelivsforsikring, som sikrer dine efterladte en sum penge, når du dør.
Se her, hvordan dine efterladte er sikret, når du dør

Gratis fritidsulykkesforsikring gennem ALKA de første 3 måneder

Når du melder dig ind i en af de fagforeninger, der er tilknyttet Serviceforbundet, får du automatisk de første 3 måneders fritidsulykkesforsikring helt gratis, hvis du på indmeldelsesblanketten siger Ja tak til forsikringen. Efter de 3 måneder betaler du kun 37 kroner om måneden (prisen stiger til 39 kroner i 2020). Du kan i næste afsnit læse mere om fritidsulykkesforsikringen.

Billig fritidsulykkesforsikring

Du får tilbud om en billig fritidsulykkesforsikring for kun 37 kroner om måneden (prisen stiger til 39 kroner i 2020). Normalpris for ikke-medlemmer er 80 kroner om måneden. Fritidsulykkesforsikringen sikrer dig en erstatning, hvis du kommer ud for en ulykke i din fritid. Du er dækket i hele verden.

Fritidsulykkesforsikringen dækker:

• Invaliditet/varige mén
  • Dødsfald
  • Skader på dine tænder
  • Behandling hos fysioterapeut og kiropraktor
  • Hjemtransport fra ferie i Europa

Langt de fleste medlemmer siger ja tak til det gode tilbud om fritidsulykkesforsikring. Er du kommet til at sige nej tak? Du kan stadig nå at blive dækket. Ring til os på telefon 70 15 04 00, så sørger vi for, at du også bliver dækket, hvis du kommer til skade.

Se her, hvordan dine efterladte er sikret, når du dør

Hvordan er du dækket? Se det her

Gratis indboforsikring til nyuddannede

Når du afslutter din uddannelse, får du en gave: Et helt års gratis indboforsikring til en værdi af 1.390.

Læs mere om gratis forsikring til nyuddannede

Særlig forsikring for frisører og kosmetikere

Er du frisør eller kosmetiker, har din landssammenslutning Dansk Frisør & Kosmetiker Forbund tegnet en særlig forsikring for dig, som du automatisk er dækket af. Den hedder Personsikring og dækker dig, hvis du kommer ud for en ulykke. Du er dækket hele døgnet og i hele verden.

Den sikrer også dine efterladte, hvis du dør, uanset om det skyldes en ulykke eller en sygdom.

Læs mere om Personsikring, hvis du er frisør eller kosmetiker

4 ud af 5 medlemmer oplever at spare penge ved at skifte til Alka

Du kan spare penge ved at tegne den særligt billige forbundsindboforsikring, men du får også 10% rabat på andre forsikringer. Det betyder, at 4 ud af 5 medlemmer sparer penge ved at samle deres forsikringer hos Alka.

Vil du også spare penge på dine forsikringer? Se her hvordan