20. sep. 2023

Bestil et forsikringstjek og få gavekort på 400 kroner

Kan du spare penge på forsikringer? Som medlem af Serviceforbundet kan du få rabat på forsikringer hos Alka. Bestil et forsikringstjek og se, hvor meget du kan spare. Lige nu får du et gavekort på 400 kroner til shopping, når dit forsikringstjek er afholdt.

Billede til nyheden Bestil et forsikringstjek og få gavekort på 400 kroner
Hvis du bestiller et forsikringstjek hos Alka, får du et gavekort på 400 kr. til shopping, når dit forsikringstjek er afholdt.

Forsikringstjekket foregår telefonisk. Du bliver ringet op på et tidspunkt, som du selv vælger.

Når forsikringstjekket er slut, får du et gavekort på 400 kroner, som du kan bruge til at shoppe hos blandt andet Q8, Coolshop og Imerco.

Du får gavekortet uanset, om du bestiller en forsikring eller ej.

Bestil forsikringstjek

Se dine forsikringsfordele

4 ud af 5 sparer penge

Se om du kan spare penge ved at tegne den særligt billige forbundsindboforsikring, men du får også 10 % rabat på andre forsikringer.

Det betyder, at 4 ud af 5 medlemmer sparer penge ved at samle deres forsikringer hos Alka.

*Kantar 12/2022: 953 ud af 1.158 nye kunder svarede, at de oplevede at spare ved at skifte til Alka.

Bestil forsikringstjekket her
Se mere