17. okt. 2023

Det fysiske PlusKort er på vej på pension

Du har stadig alle fordelene via dit PlusKort. Har du ikke allerede gjort det, kan du downloade appen på din telefon.

Tilbud og rabatter
Billede til nyheden Det fysiske PlusKort er på vej på pension
Du kan fortsat bruge dit fysiske PlusKort et stykke tid endnu.

Danmark er et af de mest digitale lande i verden. Tænk bare på MobilePay og MitID.

Det får konsekvenser for dit medlemskort PlusKort, som også er dit fordelskort. Men bare rolig, hvis du allerede har et fysisk PlusKort, kan du bruge det et godt stykke tid endnu.

Nye medlemmer i forbundene vil få tilsendt en e-mail med tilbud om det mobile kort, som de kan downloade på deres telefon. Eksisterende medlemmer, som har et fysisk kort, kan fortsat bruge det, men kan ikke få et nyt fysisk kort, hvis de mister kortet. Men de kan naturligvis bruge den digitale løsning.

PlusKort har planlagt, at ændringerne sker fra den 16. januar 2024.

Her kan du læse mere om PlusKort

Ingen ændringer for PlusGuldKort
PlusGuldKort, som er et MasterCard, vil fortsætte uforandret i fysisk plastikkort-udgave.

Download PlusKort-appen – dit digitale medlemskort
Hent appen med det samme, så har du både medlemskort og rabatter lige ved hånden, og du kan begynde at udnytte dine fordele.

Du finder appen dér, hvor du plejer at hente apps til din telefon.

Vind et gavekort på 1.000 kr.

Vi trækker lod om 10 gavekort á 1.000 kr. til en valgfri PlusKort-partner blandt alle, der logger ind i PlusKort-appen senest den 31/12-2023. Så download PlusKort-appen og kom i gang med at bruge dine rabatter og fordele allerede i dag.

Læs mere om PlusKort her